CZAS DZIAŁANIA:
podczas pracy silnika

WYDAJNOŚĆ:
300ml // 5-6l.// 50ml/l.

PRZEZNACZENIE:
ukł.smar., skrz.biegów

CZĘSTOTLIWOŚĆ:
przed wymianą oleju

DSC_1912
Engine Flush+ do profesjonalnego płukania układu smarowania

Preparat do czyszczenia układów smarowania wszystkich typów silników przed wymianą oleju. Pełne bezpieczeństwo czyszczenia; szczególnie rekomendowany do silników turbodoładowanych oraz ze zmiennymi / wydłużonymi okresami międzyprzeglądowymi.

JETCHEM Engine Flush+ to produkt profesjonalny, opracowany z myślą o bezpieczeństwie i skuteczności stosowania podczas płukania silnika. Przed zastosowaniem produktu zalecana jest wzrokowa ocena stanu silnika – silne wycieki oleju kwalifikują silnik do remontu, a nie do płukania układu.

Preparat skutecznie pomaga przy:

  • kłopotach z zapalaniem zimą na skutek dużych oporów wewnętrznych silnika
  • nadmiernej emisji spalin z układu wydechowego
  • utracie dynamiki silnika
  • utracie kompresji na skutek zapieczenia pierścieni tłoka
  • niedostatecznym smarowaniu turbiny
  • stukaniu hydraulicznych popychaczy – zalecamy zastosowanie po płukaniu preparatu Oil Super Booster
  • problemach z wariatorem zmiennych faz rozrządu – pierwszym objawem jest „bicie” wariatora na skutek jego niewyważenia narośniętym na nim nagarem – należy wówczas przeprowadzić płukanie zgodnie z odpowiednią procedurą!

Sposób działania:

  • czyszczące – usuwa nagar i smołę z miski, kanalików olejowych, obszaru rowków pierścieniowych – dzięki temu poprawia obieg oleju, a dzięki uwolnieniu pierścieni z nagarów – przywraca pierwotną kompresję i sprawność silnika
  • dyspersyjne – utrzymuje w formie zawiesiny rozpuszczone molekuły zanieczyszczeń, aby usunąc je z silnika podczas wymiany oleju
  • wysokosmarujące – skuteczne lubrifikanty zapewniają mocny film smarny, pokrywający całe wnętrze układu smarowania, dzięki czemu zapobiega pracy silnika na sucho podczas czyszczenia
  • regeneracyjne – przywraca elastyczność uszczelkom, dzięki czemu zapobiega sączeniom oleju po czyszczeniu na skutek odkształceń z powodu wymycia rozpychającego uszczelnienia nagaru. Uszczelnienia odzyskują elastyczność i następuje efekt doszczelnienia układu smarującego.
  • Zapiekające się pierścienie i kanaliki olejowe powodują m.in. przyśpieszone zużycie silnika oraz wzrost emisji spalin
    Zapiekające się pierścienie i kanaliki olejowe powodują m.in. przyśpieszone zużycie silnika oraz wzrost emisji spalin

    neutralizuje kwasy i agresywne pozostałości spalania. również nieusuwalne przez olej

  • zapobiega zanieczyszczeniu świeżego oleju przez zalegające osady i pozostałości spalania.

Zalety:

  • dzięki zmniejszeniu oporów wewnętrznych w silniku, zmniejsza zużycie paliwa
  • dzięki oczyszczeniu pierścieni z blokującego go nagaru, zmniejsza spalanie oleju
  • skoncentrowana formuła 300 ml zamiast 375 ml –  łatwiejsza do aplikacji bez ryzyka zbyt wysokiego poziomu oleju
  • pomaga przywrócić lepszą i stabilną kompresję w cylindrach
  • zwiększa niezawodność pracy w warunkach dużego obciążenia i w wysokich temperaturach
  • obniża emisję spalin i redukuje zużycie paliwa
  • podwyższa kompresję silnika i zwiększa  jego wydajność
  • zwiększa niezawodność i żywotność elementów układu smarowania

Sposób użycia:

  1. Preparat czyszczący udrażnia układ smarowania, odblokowuje pierścienie i zmniejsza emisję spalin
    JETCHEM Engine Flush+ udrażnia układ smarowania, odblokowuje pierścienie i zmniejsza emisję spalin

    Dodać do układu smarowania przed każdą zmianą oleju

  2. Uruchomić silnik na 15-20 min. UWAGA! Przed użyciem preparatu sprawdź poziom oleju w silniku
  3. Przeprowadzić wymianę oleju zgodnie z zaleceniami producenta silnika
  4. 300 ml. wystarcza na 5-6 l. oleju, przy większej objętości dodawać 60 ml/ 1 l. oleju.
    Preparat jest mieszalny ze wszystkimi olejami mineralnymi i syntetycznymi.

UWAGA! Tanie, „hipermarketowe” odpowiedniki Engine Flush+ to często są środki o działaniu jedynie czyszczącym, które doprowadzają do rozrzedzenia oleju, a w konsekwencji – do „przytarcia” górnych partii silnika, do których nie może dotrzeć olej.  Dodatkowo – tanie detergenty mogą doprowadzić do rozszczelnienia silnika na skutek wymycia nagarów, rozpychających uszczelki. Dlatego producenci tanich „płukanek” zalecają bardzo krótki czas płukania, a przez to – jest ono mało skuteczne. UNIKAJ NIEWIARYGODNYCH SPRZEDAWCÓW!

Wewnętrzne mycie silnika jest regularnie stosowane w wielu autoryzowanych serwisach większości marek. Płukanie układu olejowego jest również zalecane dyrektywą Unii Europejskiej.

JETCHEM to seria profesjonalnych produktów, przeznaczonych dla warsztatów i przemysłu. Przy projektowaniu poszczególnych produktów wykorzystaliśmy nasze bogate doświadczenie, wyniesione z wieloletniej  współpracy z najlepszymi producentami i laboratoriami w Polsce i Europie.